Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen van anderen:  

Ik help je met opruimen in huis, structuur brengen in je leven en ondersteunen we senioren bij een verhuizing. Ik zorg ervoor dat jij weer rust in je hoofd krijgt en alles op orde komt.

Ja, Fris OS is gespecialiseerd in het helpen opruimen van woningen van senioren en het helpen verhuizen van senioren van een grotere naar een meer passende woning. 

Ik neem alle tijd en heb volledige aandacht voor de emotionele betekenis van spullen voor senioren, want ieder ding heeft een verhaal of een herinnering. 

Fris OS besteed daar tijd en aandacht aan, zodat het voor senioren makkelijker is om afscheid te nemen van bepaalde spullen en te kunnen opruimen of verhuizen.
Nee hoor, ik richt mij wel extra op senioren bij opruimen en verhuizingen, maar iedereen die hulp nodig heeft bij opruimen of structuur kan bij mij terecht. Jong of oud, maakt niet uit! 

Ook als jij 20 tot 60 jaar bent en je wil rust in je hoofd omdat je niet meer tegen de chaos en spullen kan in je huis, dan is Fris OS jouw hulplijn!

Heb je een PGB-budget? Dan kun je mijn opruimhulp daaruit betalen. Ik heb namelijk een AGB-code. Jij kan zelf vervolgens een contract opstellen en de benodigde zaken aanvragen bij de PGB. Neem met mij contact op en ik stem dit verder graag met je af, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over de kosten.

De kosten hangen af van wat je nodig hebt en hoeveel spullen er opgeruimd en/of verhuisd moeten worden. Je kan de tarieven bekijken op de tarieven pagina. Ik kijk samen met jou naar jouw situatie en ik maak een plan dat past bij je budget. Neem even contact op, dan bespreken we het.

Ieder traject is heel persoonlijk. De een heeft meer moeite met het maken van keuzes dan de ander. Hier is ruimte voor. Daarom is ieder traject op persoonlijke wijze ingericht. En dus niet standaard. In het plan van aanpak maken we hierover samen afspraken. ( zoiets?)
Dat mag, maar het hoeft niet. Ik neem het graag van je over, zodat jij je nergens druk om hoeft te maken. Wil je wel helpen? Gezellig, dan doen we het samen!
Ik regel alles wat bij een verhuizing komt kijken, behalve de daadwerkelijke verhuizing zelf, want dat doet een verhuisbedrijf. Wat je van mij kan verwachten is dat ik afspraken maak met de verhuizer en zorg dat alles gepland en geregeld is. Ik ga samen met jou door je spullen zodat jij kan beslissen wat er mee gaat. Ik ben ook de dag van de verhuizing aanwezig om alles te begeleiden. Ik help bij de administratie zoals opzeggingen, verhuisberichten en adreswijzigingen. Je huis zal schoon opgeleverd worden aan de makelaar of verhuurder. 
Ik werk vooral in provincie Zeeland, maar als je iets verder weg woont zoals regio Rotterdam of regio Roosendaal en Breda, dan kan ik altijd kijken wat mogelijk is. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Soms kan het moeilijk zijn om afscheid te nemen van spullen. Ieder item dat je hebt verzameld heeft vaak een verhaal en afscheid nemen van dat item kan dan voelen alsof je afscheid neemt van een dierbare herinnering. Ik besteed daar ook tijd aan. 

Ik help je te beslissen wat je wilt houden, weggeven of weggooien. Spullen die nog goed zijn, kunnen naar een goed doel of kringloop zodat je spullen niet verloren gaan, maar nog een mooi 2e leven krijgen. Jij bepaalt!

Simpel: neem contact op via de website, vul het formulier in, bel of mail. We plannen een gratis kennismaking en kijken samen naar de situatie en wat je nodig hebt. Vervolgens maak ik een plan en na goedkeuring gaan we samen aan de slag. Je zal bij het hele proces stap voor stap begeleiding van Fris krijgen. Makkelijk toch?

Heb je nog een vraag die niet is beantwoord?