Senioren verhuisservice

Ben je senior, ga je verhuizen en kan je wel wat hulp gebruiken? Met de "Senioren verhuisservice" maakt Fris OS het voor je makkelijk en stressvrij. 

Of je nou naar een kleiner huis gaat, een seniorenwoning of dichter bij familie wilt wonen, wij regelen alles voor je. Van inpakken tot uitpakken, wij nemen het uit handen.

Wist je verder dat je Fris OS kunt inschakelen met jouw PGB-budget? Dit betekent dat je toegang hebt tot de ondersteuning die je nodig hebt, zonder financiële zorgen.

Herken jij...
  • Je woont al lang in je woning en hebt in de loop der jaren veel spullen verzameld
  • Je gaat verhuizen van een grote woning naar een kleinere meer passende woning
  • Je ziet op tegen de verhuizing en alles wat daarbij komt kijken
  • Je vind het moeilijk te bepalen welke spullen mee kunnen naar de nieuwe woning en welke een andere bestemming moeten krijgen
  • Je wil je (klein)kinderen niet belasten omdat zij het al zo druk hebben
Wil jij...
  • Iemand die samen met je door je spullen gaat en jou laat beslissen wat er mee gaat. 
  • Iemand die de organisatie van de senioren verhuizing op zich neemt?
  • Iemand die contacten legt met het verhuisbedrijf?
  • Hulp bij de administratie zoals opzeggingen, verhuisberichten, adreswijzigingen
  • Dat spullen die niet mee gaan voor je afgevoerd worden of een andere bestemming krijgen
  • Dat je huis leeg en schoon opgeleverd word aan de makelaar of verhuurder
Zorgvuldige begeleiding bij een senioren verhuizing
Wanneer je door de verhuizing afstand moet doen van spullen, zoeken we samen een nieuwe bestemming. Dit kan verkoop zijn, een kringloopwinkel, een gift aan een dierbare of de milieustraat. 

Jij bent degene die de beslissingen maakt. Fris OS helpt je hier graag bij en neemt alles rondom de senioren verhuizing, in overleg met jou, uit handen.
  • We hebben eerst een kort gesprek over de telefoon
  • We maken een afspraak en ik kom naar je toe
  • We stemmen verwachtingen en wensen op elkaar af
  • Ik bekijk met jou de ruimtes
  • Samen maken we een plan van aanpak en deze bevestig ik via de mail
  • Hierin geef ik aan voor welke onderdelen hulp je hebt gekozen en hoeveel uur ik hiervoor verwacht nodig te hebben
  • Samen sorteren we de spullen die meegaan naar de nieuwe woning
  • Wij bepalen samen wat er gebeurd met de spullen die niet meegaan
  • Ik bereid de verhuizing voor en leg contact met de verhuizer
  • Ik regel op de dag van de verhuizing alles met de verhuizer
  • Ik zorg dat je nieuwe woning na de verhuizing ingericht is met je eigen spullen en dat je er zo in kunt trekken
  • Na de verhuizing ben ik nog een dag voor je beschikbaar voor zaken die nog geregeld moeten worden
  • Je ontvangt van mij een evaluatieformulier
"Opruimen is niet weggooien maar bewust bewaren wat echt belangrijk is"