Stap 1 - Gratis intakegesprek
- We hebben eerst een kort gesprek over de telefoon
- We maken een afspraak en ik kom naar je toe
- We stemmen verwachtingen en wensen op elkaar af
- Ik bekijk met jou de ruimtes
- Samen maken we een plan van aanpak en deze bevestig ik via de mail
- Hierin geef ik aan voor welke onderdelen hulp je hebt gekozen en hoeveel uur ik hiervoor verwacht nodig te hebben
Stap 2 - Voorafgaande aan de verhuizing
- Samen sorteren we de spullen die meegaan naar de nieuwe woning
- Wij bepalen samen wat er gebeurd met de spullen die niet meegaan
- Ik bereid de verhuizing voor en leg contact met de verhuizer
Stap 3 - Tijdens de verhuizing
- Ik regel op de dag van de verhuizing alles met de verhuizer
- Ik zorg dat je nieuwe woning na de verhuizing ingericht is met je eigen spullen en dat je er zo in kunt trekken
Stap 4 - Nazorg
- Na de verhuizing ben ik nog een dag voor je beschikbaar voor zaken die nog geregeld moeten worden
- Je ontvangt van mij een evaluatieformulier